Przepis §22 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków, uprawnia każdego Odbiorcę – Klienta do zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez Przedsiębiorstwo zadań objętych umową, w szczególności zaś dotyczących ilości i jakości świadczonych usług, czy też sposobu rozliczania należności za te usługi.

Reklamacja wymaga formy pisemnej
Klient może reklamację spisać sam, bądź też skorzystać z przygotowanego druku Protokołu reklamacji. Klient może także zgłosić reklamację ustnie. Wówczas pracownik Przedsiębiorstwa wypełnia w obecności Klienta druk Protokołu reklamacji.
Po spisaniu Protokołu i podpisaniu go przez zgłaszającego, zostaje on przekazany do zarejestrowania w registraturze Przedsiębiorstwa, a następnie trafia do pracownika prowadzącego Rejestr Reklamacji w formie elektronicznej. Pracownik ten prowadzi pełną dokumentację reklamacyjną i po zebraniu niezbędnych informacji sporządza odpowiedź dla Klienta.

Przedsiębiorstwo jest zobowiązane rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, jednakże gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga ustaleń trwających dłużej niż 14 dni, Przedsiębiorstwo informuje o tym fakcie zgłaszającego reklamację. Ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji nie powinien być dłuższy niż 30 dni od daty złożenia pisma. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji wymaga zlecenia ekspertyz zewnętrznych, termin ich załatwienia przedłuża się do czasu otrzymania tych ekspertyz.

Rejestr Reklamacji w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Wrześni prowadzi:

Agata Szamałek
Kierownik Działu Obsługi Klienta

tel.: 61 436-05-47, wew. 119
pok. nr 2
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

JSN Pixel 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.