Zakres prowadzonych spraw w Dziale Obsługi Klienta:

  1. Przyjmowanie do ewidencji nowych klientów (odbiorców indywidualnych, wspólnot i jednostek gospodarczych).
  2. Przygotowywanie i podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków z odbiorcami indywidualnymi, wspólnotami oraz jednostkami gospodarczymi, a także aneksów do tych umów.
  3. Rejestracja odczytów wodomierzy oraz podliczników.
  4. Prowadzenie rozliczeń z klientami za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki - wystawianie rachunków na podstawie odczytów wodomierzy.
  5. Opiniowanie wniosków o podliczniki ogrodowe i lokalowe.
  6. Wystawianie faktur za pozostałe usługi związane z działalnością Przedsiębiorstwa.
  7. Prowadzenie korespondencji z klientami, w zakresie spraw i reklamacji prowadzonych przez DOK.
  8. Windykacja należności.
  9. Gospodarka wodomierzowa: legalizacja, montaż, wymiana i plombowanie wodomierzy.
  10. Usuwanie awarii okołowodomierzowych.
  11. Plombowanie hydrantów oraz podliczników.
  12. Kontrole instalacji wod.-kan.
  13. PR Przedsiębiorstwa.
  14. Prowadzenie Biura Obsługi Klienta - miejsca pierwszego kontaktu z Klientem, biura podawczego.
  15. Obsługa jednostek gospodarczych w zakresie wniosków o udostępnienie hydrantu.
  16. Rejestracja druków ścisłego zarachowania RW w zakresie materiałów około wodomierzowych i wodomierzy.
  17. Prowadzenie Rejestru Reklamacji Przedsiebiorstwa.
JSN Pixel 2 is designed by JoomlaShine.com | powered by JSN Sun Framework
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.