Zakres prowadzonych spraw
Zakres prowadzonych spraw w Dziale Obsługi Klienta:
- Przyjmowanie do ewidencji nowych klientów (odbiorców indywidualnych, wspólnot i jednostek gospodarczych).
- Przygotowywanie i podpisywanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków z odbiorcami indywidualnymi, wspólnotami oraz jednostkami gospodarczymi, a także aneksów do tych umów.
- Rejestracja odczytów wodomierzy oraz podliczników.
- Prowadzenie rozliczeń z klientami za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki - wystawianie rachunków na podstawie odczytów wodomierzy.
- Opiniowanie wniosków o podliczniki ogrodowe i lokalowe.
- Wystawianie faktur za pozostałe usługi związane z działalnością Przedsiębiorstwa.
- Prowadzenie korespondencji z klientami, w zakresie spraw i reklamacji prowadzonych przez DOK.
- Windykacja należności.
- Gospodarka wodomierzowa: legalizacja, montaż, wymiana i plombowanie wodomierzy.
- Usuwanie awarii okołowodomierzowych.
- Plombowanie hydrantów oraz podliczników.
- Kontrole instalacji wod.-kan.
- PR Przedsiębiorstwa.
- Prowadzenie Biura Obsługi Klienta - miejsca pierwszego kontaktu z Klientem, biura podawczego.
- Obsługa jednostek gospodarczych w zakresie wniosków o udostępnienie hydrantu.
- Rejestracja druków ścisłego zarachowania RW w zakresie materiałów około wodomierzowych i wodomierzy.
- Prowadzenie Rejestru Reklamacji Przedsiebiorstwa.